تونیو ( سینداد الکترونیک) با تاکید بر احترامی که برای حریم شخصی کاربران قائل است، ناگزیر است برای ارائه خدماتی امن و مطمئن و سریع از قبیل خرید، ارسال کالا ، استفاده از تمام امکانات وب سایت، اطلاع رسانی و… اطلاعاتی از جمله نام و نام خانوادگی، ایمیل، شماره تماس موبایل، شماره تماس ثابت، آدرس پستی و… را از کاربران دریافت کند و برای شما پروفایل ایجاد کند. این اطمینان به شما داده می شود این اطلاعات از لحاظ ما محرمانه و صرفا در اختیار تونیو خواهد بود.

یادآوری می شود آدرس پستی، آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که در هنگام خرید و یا ثبت نام توسط مشتری در پروفایل ثبت می شود، تنها آدرس پستی، آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات، ارسال ها، تماس ها و پاسخ‌های تونیو ( سینداد الکترونیک) از طریق آنها صورت می‌گیرد.

بنابراین درج آدرس پستی، آدرس ایمیل و شماره تماس‌ همراه و ثابت و… توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و مسئولیت عدم صحت این گونه اطلاعات بر عهده مشتری می باشد.

تونیو ممکن است برای ارتباط با مشتریان، بهینه سازی محتوای وب سایت و تحقیقات بازاریابی از برخی اطلاعات استفاده کند و برای اطلاع رسانی رویدادها و اخبار، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، برای مشتریان وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل ها و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه تونیو را در پروفایل خود لغو کنند. عدم اقدام جهت لغو، به منزله ی موافقت ضمنی با دریافت ایمیل ها و پیام ها و سلب حق اعتراض می باشد.