مقالات

۱۰ راه ایمن‌ سازی ویلا که نمی ‌دانید

ایمن سازی ویلا

۱۰ راه ایمن‌ سازی ویلا که نمی ‌دانید

راه های بالابردن امنیت ویلا یکی از مسائل مهمی است که هر فردی باید به آن توجه داشته باشد. امروزه با توجه به اینکه تعداد سارقین و سرقت‌ها منازل و ویلا افزایش یافته است، هر فردی موظف است که به روش‌های مختلف، از خانه یا ویلای خود را محافظت کند .

هرگاه بحث امنیت اماکن و باغ و ویلا و منازل مطرح میشود اولین گزینه ای که به ذهن افراد میرسد خرید دزدگیر اماکن و یا باغ و ویلا است  اما راه های دیگری نیز وجود دارد که با توجه به اینکه این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است تصمیم گرفتیم مقاله‌ای در این رابطه برای شما تهیه کنیم. در ادامه راه‌های بالابردن امنیت ویلا و روش‌های ایمن­ سازی ویلا یا منزل را برای شما عزیزان معرفی می‌کنیم.

 

در پاسخ به اینکه چگونه امنیت باغ و ویلا را بالا ببریم باید گفت میتوان در 3 بخش اقدام به ایمن سازی باغ و ویلا کنیم که این 3 بخش عبارتند از:

  1. ایمن سازی ورودی حیاط
  2. ایمن سازی ورودی واحد
  3. استفاده از سیسیتم حافظتی

ایمن ‌سازی ورودی حیاط

ایمن‌سازی ورودی حیاط به روش‌های مختلفی انجام می‌شود. صاحبان ملک می‌توانند بسته به شرایط ویلا و میزان بودجه مالی خود، یکی از روش‌ها را انتخاب کنند و از خانه خود در برابر سرقت‌های احتمالی محافظت نمایند. نکات طلایی ‌ایمن ‌سازی ویلا عبارتند از:

از انواع نرده‌ های حفاظتی استفاده کنید

نرده‌های حفاظتی یکی از روش‌های ساده و کم هزینه برای بالا بردن امنیت ویلا است. با نصب نرده حفاظ در ورودی حیاط می‌توانید از ورود دزد از مسیر دیوار جلوگیری کنید. از معروف‌ترین انواع نرده‌های حفاظتی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • شاخ گوزنی
  • لیلیوم
  • بوته‌ای
  • سر نیزه‌ای
  • نیزاری

مدل و تراکم نرده باید بر اساس امنیت محله ویلا و همچنین توانایی مالی صاحب خانه انتخاب شود. برای مثال نرده شاخ گوزنی بهترین مدل برای ویلا‌های خارج از شهر است.

با امکانات عجیب پیشرفته ترین دزدگیر اماکن بیسیم در بازار آشنا شوید

تأثیر درب ‌های ضد سرقت را جدی بگیرید

یکی از راه ها برای مراقبت از ویلا نصب درب‌های ضد سرقت است. درب ویلا یکی از اصلی‌ترین راه‌های ورودی به حساب می‌آید؛ به همین دلیل توصیه می‌شود دربی را انتخاب کنید که از نظر جنس و نوع، عالی و مستحکم باشد و از ورود سارق به داخل جلوگیری نماید.

نورپردازی حیاط بخش اساسی امنیت

نورپردازی حیاط و اطراف باغ ویلا می‌تواند از بروز سرقت و دزدی جلوگیری کند. بدون شک وجود نور کافی در اطراف ویلا، دید کاملی به شما داده و مانع ورود سارقین خواهد شد. برای بالا بردن ایمنی ویلا پیشنهاد می‌کنیم نقاط تاریک ویلا حتی تا پشت درب ورود را نیز چراغانی کنید تا کسی جرات نزدیک شدن به ساختمان را نداشته باشد.

در همین لحظه از قیمت بهترین دستگاه مرکزی دزدگیر اماکن با خبر شوید

نگهبان با تجربه و مطمئن استخدام کنید

معمولاً صاحبان ویلا برای نگهداری از ویلا در طول سال و همچنین حفظ امنیت آن، افرادی را به عنوان نگهبان و سرایدار استخدام می‌کنند و با خیال راحت آنجا را ترک می‌کنند. با وجود یک نگهبان با تجربه و مطمئن، ویلای شما هیچ وقت خالی نخواهد ماند؛ از این رو، سارق از ورود به ویلا شما خودداری خواهد کرد.

به علاوه می‌توانید در کنار نگهبان، یک سگ نگهبان نیز نگهداری کنید. این حیوان در مواقع ضروری می‌تواند کمک بزرگی به نگهبان ساختمان نماید.

ایمن ‌سازی ورودی واحد

برای بالا بردن امنیت ویلا یا خانه، ایمن‌سازی ورودی واحد را فراموش نکنید. با توجه به اینکه اکثر سارقان از این راه وارد منزل می‌شوند، پس امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. برای ایمن‌سازی ورودی واحد ساختمان روش‌های زیادی وجود دارد که برخی از مؤثرترین آن‌ها به شرح ذیل است.

اگر در استفاده از دزدگیر اماکن با مشکل فعال آلارم کاذب دزدگیر اماکن رو به رو شدید راه حل را در این مقاله مشاهده کنید

نصب درب آکاردئونی مانع اصلی سارق ‌ها

نصب درب‌های آکاردئونی که شباهت زیادی به آکاردئون دارند، یکی از روش‌های مهم برای ایمنی‌سازی ورودی واحد‌ها است. این نوع درب به دلیل ظاهر آکاردئونی و وجود لایه‌های فلزی، از ورود بی‌اجازه افراد جلوگیری خواهد کرد. این در، به دلیل شکل و طرح‌های زیبایی که دارد، به زیباتر شدن نمای ویلای شما نیز کمک خواهد کرد.

خیالی راحت با قفل پنجره‌ ها

پنجره‌های ویلا، یکی از راه‌هایی است که امکان دارد سارق از آن وارد منزل شود؛ بنابراین بالا بردن امنیت آن نیز اهمیت بسزایی دارد. برای اینکه از ورود دزد به منزل خود جلوگیری کنید، نیاز است که با استفاده کردن از قفل پنجره، امنیت این بخش از خانه را بالا ببرید. در حال حاضر انواع زیادی از قفل پنجره در بازار موجود است که با استفاده از آن می‌توانید احتمال دزدی را کاهش داده و با خیالی راحت ویلا را ترک نمایید.

یکی از پرتکرار ترین سوالات این است که  مزایا و معایب دزدگیر بی سیم چیست؟ در این قسمت به این سوال پاسخ داده  ایم

عدم نگهداری ‌اشیا گران قیمت در منزل

به طور کلی بهتر است تا جایی که می‌توانید از نگهداری ‌اشیا گران­قیمت در خانه خودداری کنید؛ چرا که این موضوع یکی از دلایل اصلی سرقت به حساب می‌آید. یکی از راه­ های ایجاد امنیت بیشتر در باغ ویلا، استفاده از گاوصندق ضدسرقت است. اگر نمی‌توانید اشیا قیمتی را با خود حمل کنید توصیه می‌کنیم آن‌ها را در گاوصندوق نگهداری کنید.

استفاده از سیستم ‌های حفاظتی

برای بالا بردن امنیت ویلا، پیشنهاد می‌کنیم از سیستم‌های حفاظتی استفاده کنید. سیستم حفاظتی به مجموعه‌ای از تجهیزات پیشرفته و هوشمند گفته می‌شود که برای حفظ امنیت خانه، جان افراد و اموال آن‌ها، از ورود افراد غیرمجاز و مشکوک جلوگیری می‌کند. با استفاده از سیستم امنیتی، می‌توانید بر تمام بخش‌های داخلی و خارجی ویلا خود نظارت داشته باشید و امنیت محل زندگی خود و خانواده را افزایش دهید.

با مطالعه راهنمای خرید دزدگیر اماکن هیچ سوالی برای خرید دزدگیر اماکن برای شما باقی نخواهد ماند

استفاده از سیستم‌ های دزدگیر باغ و ویلا

سیستم‌های دزدگیر باغ و ویلا، یکی از بهترین و مؤثر‌ترین راه‌های بالابردن امنیت ویلا به حساب می‌آیند. بدون شک خرید انواع دزدگیر باغ و ویلا اولین راهکاری است که هنگام ایمن‌سازی ویلا یا منزل، به ذهن افراد می‌آید.

در حال حاضر انواع مختلفی از سیستم‌های دزدگیر در بازار موجود است که هر کدام قیمت و کاربرد خاص خود را دارند. خرید انواع دزدگیر باغ و ویلا، کار آسانی نیست و نیاز به مشاوره و کمی تخصص دارد؛ بنابراین توصیه می‌کنیم به سایت سینداد الکترونیک مراجعه کنید و از مشاورین ما کمک بگیرید. با خرید و نصب دزدگیر ویلا، می‌توانید از اموال و افراد خانواده خود محافظت نمایید.

با پر فروش ترین ها و با کیفیت ترین پکیج های دزدگیر باغ و ویلا آشنا شوید :

نصب کردن دوربین‌ های مدار بسته

یکی از راه های بالابردن امنیت ویلا و منزل، نصب دوربین مدار بسته در بخش‌ها مختلف ویلا است. این کار می‌تواند به شکل قابل توجهی از انواع سرقت‌ها جلوگیری نماید. همانطور که می‌دانید سارقین سعی دارند که هویت خود را مخفی نگه دارند؛ از این رو وجود دوربین‌های مخفی در اطراف ویلا می‌تواند آن‌ها را از کارشان منصرف نماید.

نکته جالبی که وجود دارد این است که کارشناسان، همواره توصیه می‌کنند که نصب تابلوی «این مکان مجهز به سیستم امنیتی است» را فراموش نکنید. حتی اگر به هر دلیل نتوانسته‌اید در ویلا دوربین نصب نمایید؛ در این صورت سارقین فکر می‌کنند که این خانه شما مجهز به دوربین است و از ورود به ویلا خودداری می‌نمایند.

جمع‌ بندی

آشنایی با راه های بالابردن امنیت ویلا، می‌تواند از اموال و جان اعضا خانواده شما محافظت کند. ایمن‌سازی ویلا علاوه بر جنبه مالی و جانی، از لحاظ روانی هم مفید می‌باشد؛ چرا که دیگر از بابت امنیت ویلا خود نگران نخواهید بود. با رعایت مواردی که ذکر کردیم می‌توانید به راحتی ویلا خود را ترک کنید و با خیلی راحت به کار‌های خود بپردازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *